Кожата ви се държи странно. Един ден изглежда добре, а на следващия е раздразнена. Ако и вие имате този проблем, ето нашите 18 съвета за по-здрава и по-красива кожа. Тези 18 съвета са по-скоро насоки за промяна на начина на живот, които ще повишат общото ви здраве и баланс. 

1. Сменете почистващия препарат

Стойте далеч от почистващи продукти и кърпички за лице, които съдържат агресивен, изсушаващ кожата алкохол. Вместо това използвайте успокояващи и подхранващи почистващи продукти, които балансират кожата за по-чист и сияен вид.

2. Използвайте продукти с малко съставки

Когато страдате от проблемна кожа, може да се изкушите да противодействате на проблема с каквото имате под ръка - изчерпвайки всички възможности. Това обаче може да бъде контрапродуктивно. Използването на почистващи препарати, които доставят влага и съдържат най-малко активни вещества, е най-добро в този момент, докато кожата възстанови баланса си отново.

3. Починете си добре

Качеството на съня е от съществено значение за здравата кожа. Кожните клетки се възстановяват и регенерират с два пъти по-голяма скорост, когато спим достатъчно. Подобрените нива на сън също намаляват нивата ни на стрес.

4. Хранителни добавки, обогатени с мастни киселини

Есенциалните мастни киселини притежават мощни противовъзпалителни свойства, които могат да помогнат за балансиране на хормоналните нива. Те са задължителен продукт за всички, които са предразположени към кожни замърсявания, хормонално акне, екземи и други подобни.

5. Започнете да водите дневник на кожата си

Отбележете продуктите, които се използват върху кожата, какво ядете ежедневно, колко физическа активност извършвате и всякакви кожни промени, които настъпват. Това ви позволява да идентифицирате модел - може би кожният дисбаланс се дължи на конкретно консумирано хранене или използвани продукти.

6. Не се страхувайте да ексфолирате

Редовният нежен пилинг на кожата подпомага обновяването и отстранява мъртвите кожни клетки, за да разкрие кожата, която изглежда здрава и свежа.

7. Дайте си време

Кожата се нуждае от време, за да свикне с новите съставки на продукта. Ще са необходими около 2 до 4 седмици, за да забележите разлика във външния вид на кожата. Ако след изтичане на времето не се виждат промени, може би е разумно да опитате нещо ново.

8. Пропуснете синтетиката

Обичайните синтетични съставки, като феноксиетанол, могат да бъдат виновниците за чувствителност и кожни проблеми като екзема и контактен дерматит.

9. Не прекалявайте дори с естествените продукти

Естествените съставки във високи концентрации също могат да доведат до кожни раздразнения, като претоварване с етерични масла.

10. Сменяйте завивките

Особено калъфките за възглавници трябва да се сменят редовно. Това минимизира риска от обриви, тъй като кожата е изложена на по-малко бактерии през нощта.

11. Дишайте дълбоко и медитирайте

Ефективното управление на стреса е много удобен инструмент за поддържане на чувствителната кожа под контрол. Опитайте да изпълните няколко техники за релаксация, внимателно дишане, йога или медитация - или просто отидете на бърза разходка на открито, това помага.

12. Редовни масажи на лицето

Масажите на лицето помагат за лимфния дренаж и допринасят за повишен блясък и стегнатост. Не прилагайте прекалено голям натиск, когато масажирате лицето.

13. Почистете мобилния си телефон и четките за грим

Бактериите или отлаганията, които се натрупват по повърхността на мобилните телефони и четките за грим, могат да бъдат причина за пъпки. Почиствайте редовно мобилните телефони и инструментите за гримиране.

14. Не пропускайте овлажняването

Дори мазната кожа може да стане суха. Използвайте редовно лек, бързо попиващ ​​хидратиращ крем. Кожата ще намери своя баланс с времето.

15. Избягвайте рафинирана захар и млечни продукти

Има доказателства за връзката между кожни проблеми, като акне, и консумацията на рафинирана захар и млечни продукти. Започнете дневник за грижа за кожата, за да следите проблемите си с кожата и се опитайте да избегнете тези хранителни причини.

16. Намерете своя pH баланс

Като цяло здравето на кожата е пряко свързано с на поддържането на баланса на чувствителната киселинна обвивка. Затова избягвайте продукти, които могат да нарушат баланса.

17. Останете хидратирани

Тялото и следователно кожата могат да работят с пълния си капацитет само когато са оптимално хидратирани. Препоръчително е да се консумират 1,5 литра вода на ден.

18. Погрижете се за себе си

Веднъж на ден правете нещо, което ви прави щастливи – няма значение какво може да е това „нещо“ – релаксираща вана, разходка сред природата или гледане на филм. Единственото нещо, което има значение, е да ви хареса.

Препоръчана козметика:

Препоръчани хранителни добавки за коса, кожа и нокти:

Всички хранителни добавки за коса, кожа и нокти можете да поръчате бързо и лесно от нашия онлайн био магазин, както и да ги закупите от нашите здравословни магазини в цялата страна.